پرونده ثبت نام پایگاه دانش جهانی دوربین امنیتی سیستم / دوربین مدار بسته را بررسی کنید


هنگامی که در سیستم امنیتی خود با مشکلی روبرو شدید ، مهم است که اقدامات عیب یابی لازم را انجام دهید. برای کمک به عیب یابی ، ضبط کنندگان ما گزارش سیستم را نگه می دارند. آنها از طریق زبانه Information در منوی اصلی ضبط کننده قابل دسترسی هستند. با این کار می توانید یک دوره زمانی را برای جستجو در گزارش ها انتخاب کنید. گزارش ها اطلاعات مفیدی را شامل می شوند که حاوی کدها یا اطلاعات عیب یابی مرتبط هستند. برخی از پرونده های مهم ورود به سیستم عبارتند از: خاموش کردن ، راه اندازی مجدد ، خطاهای هارد دیسک و دسترسی به حساب.

برای اطلاع از چگونگی دسترسی به بخش ثبت DVR یا NVR خود که از CCTV Camera World خریداری شده است ، لطفا فیلم زیر را تماشا کنید. بسته به سیستم عامل دوربین ضبط شده شما ، صفحه منو ممکن است یکسان یا متفاوت باشد. در صورت متفاوت بودن ، می توانید بلیط پشتیبانی را به اینجا بفرستید. لطفا توجه داشته باشید که ما فقط می توانیم خریدهای CCTV Camera World را تبلیغ کنیم.

نحوه بررسی پرونده های ورود به سیستم DVR یا NVR برای عیب یابی






اگر ترجیح می دهید از رابط وب استفاده کنید و به شبکه ضبط کننده دوربین امنیتی خود دسترسی دارید ، می توانید فیلم زیر را تماشا کنید تا از طریق رابط وب به سیاهههای مربوط به سیستم دسترسی پیدا کنید.

چگونه می توان با استفاده از رابط وب ، سیاهههای مربوط به سیستم را برای عیب یابی بررسی کرد






برای سیستم هایی که دارای رابط کاربری آبی قدیمی هستند ، می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید تا نحوه دسترسی به گزارش های عیب یابی سیستم را بیاموزید.

نحوه دستیابی به پرونده های گزارش DVR برای عیب یابی






خاطرات روزانه اطلاعات مفیدی دارند. هر بار که شخصی از راه دور ، در مقابل ضبط کننده دوربین امنیتی یا از شبکه محلی وارد سیستم می شود ، یک رویداد ثبت نام را نشان می دهد که نشان می دهد کدام کاربر در چه زمانی وارد سیستم شده است. گزارش همچنین نشان می دهد که DVR یا NVR چه زمانی از اینترنت را همزمان می کند. یا اگر به دلیل نامعلومی ضبط مجدداً راه اندازی شد ، می توانید از زمان وقوع آن و همچنین کدهای خطا و سایر جزئیات در مورد چرایی وقوع راه اندازی مجدد مطلع شوید.

اگر شروع به تجربه خطاهای ضبط دوره ای یا یک دیسک سخت می کنید ، ورود به سیستم یک مکان عالی برای شروع بررسی است. هر رویداد روی هارد دیسک دارای کدهای مرتبط خواهد بود که به عیب یابی اتفاقات کمک می کند. تیم پشتیبانی ما ایده خوبی درباره هر کد خطایابی دیسک سخت دارد. به راحتی می توانید با کد خطایی که دارید بلیط پشتیبانی را در اینجا بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مدیریت دیسک سخت DVR داخل ، حتما این راهنما را بخوانید.

سیستم های دوربین امنیتی ما همچنین هنگام تشخیص حرکت ، تجزیه و تحلیل فیلم و وقایع امنیتی ، فهرست بندی می کنند. با این کار می توانید به راحتی دریابید که در یک فیلم ضبط شده چه تاریخ و ساعتی را جستجو می کنید. برای تهیه عکس از گزارش های خود می توانید با ارسال بلیط پشتیبانی در اینجا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که اطلاعات بیشتری در مورد معنی این کد به شما ارائه دهیم و شما را به مسیر درست هدایت کنیم لطفا توجه داشته باشید که ما فقط می توانیم محصولات خریداری شده از CCTV Camera World را تبلیغ کنیم.

مت روسی مدیر پشتیبانی فنی در CCTV Camera World ، توزیع کننده برجسته دوربین های مداربسته واقع در بوفالو ، نیویورک است. او متخصص پشتیبانی فنی برای همه موارد مربوط به نظارت تصویری است.

از طریق: فیس بوک با مت ارتباط برقرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *