عملکرد ترکیبی و تهدید داده های دسک تاپ


انتقال به دورکاری برای بسیاری از کارمندان اداری سنتی آشکار است ، اما نگرانی در مورد خطرات امنیتی داده ها در حال افزایش است. مارک هارپر از HSM توضیح می دهد که چرا شرکت ها و کارگران از راه دور آنها باید مراقب امنیت فیزیکی اسناد در خانه ها باشند.

دفاتر خانگی قبل از همه گیری اغلب در خانه های مردم مورد غفلت واقع می شدند. اما امروز همه چیز متفاوت است. از زمان بستن اولیه در سال 2020 ، 46.6٪ از کارگران در انگلیس از خانه کار کرده اند و 86٪ آنها به دلیل بیماری همه گیر این کار را انجام داده اند.

از آن زمان ، بسیاری دریافتند که با گذشت زمان ، این فضای کاری نیمه دائمی کمی دائمی شده است – با کار رسمی ترکیبی برای طیف وسیعی از مشاغل و تیم های آنها. اتخاذ یک کار ترکیبی در واقع می تواند یکی از معدود نتایج مثبت ناشی از همه گیری باشد ، با سفر کمتر ، آزادی بیشتر و بهره وری بالاتر در بالای لیست مزایای مشاغل و کارمندان آنها.

اما این مزایای استقبال ، کل ماجرا را بیان نمی کند. انتقال به کار از راه دور بدون شک امنیت محل کار را تحت تأثیر قرار داده و نقاط تماس مختلف را در معرض خطر قرار داده است. به عنوان مثال پردازش اسناد حساس نگرانی فزاینده ای برای مدیران دفتر است. در زمان های ساده تر ، داده های حساس کم و بیش در یک فضای اداری وجود داشت ، اما با میلیون ها تنظیمات منزل ، حال بیایید فکر کنیم که چگونه مشاغل و مدیران دفتر آنها می توانند مشکل داده های میز را کنترل کنند؟

مسائل امنیتی

از ژانویه 2021 گفته می شود که هر سومین کارگر در انگلستان مستقر در خانه است. اینها میلیونها نفر از بخشهای مختلف هستند که همه آنها باید به تلاش خود برای حفظ امنیت داده ادامه دهند. با این اوصاف ، اخبار مربوط به ترس از امنیت سایبری دائماً خبرساز می شود ، اما این نباید تنها مورد توجه باشد. مسئله اصلی اما رو به رشد امنیت فیزیکی اسناد نیز وجود دارد.

تغییر کار به کار از راه دور این اشکال فیزیکی داده ها را حذف نکرد – درایوهای سخت ، USB و اسناد کاغذی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، افزایش تقاضای اخیر برای چاپگرهای خانگی ، تنها استفاده از اسناد فیزیکی و مشکلات امنیتی احتمالی دفاتر خانگی را نشان می دهد. علاوه بر این ، بررسی انجام شده در سال 2020 نشان داد که از هر سه کارمندی که اسناد را در خانه چاپ می کنند ، دو نفر اعتراف می کنند که این اسناد را در داخل و خارج از خانه بدون خرد کردن آنها نگهداری می کنند.

این یافته ها نشان دهنده یک مسئله عظیم امنیتی داده است که باید فوراً مورد توجه قرار گیرد. از آن زمان ، دفتر کمیسیون اطلاعات (ICO) رهنمودهایی را برای کسانی که از اتاق خواب و میزهای غذاخوری خود کار می کنند ، منتشر کرده است. برای کمک به غلبه بر این چالش ها ، “چک لیست های امنیتی” و “بهترین مشاوره” باید اولین تماس برای بسیاری باشد. با این حال ، ICO همیشه به “پیروی از سیاست ها و دستورالعمل های سازمان شما” اشاره کرده است – تأکید می کند که این بار فقط برای افرادی نیست که در دفاتر موقت آنها کار می کنند.

پریدن روی میز

مدیران دفتری وظیفه برجسته ای دارند که اطمینان حاصل کنند تیم ها در محیط خانه به خوبی مجهز هستند. بدون تجهیزات ، سیاست ها و دستورالعمل های مناسب ، مطمئناً مشاغل در معرض خطر خواهند بود. اما اینکه گفته شود داده های نادرست دفتر برای سازمان ها مشکل ساز شده است ، اشتباه خواهد بود. تمیز نگه داشتن میز مدت هاست که نبرد بسیاری از مدیران دفتر است. در حقیقت ، سیاست های شفاف دفاتر در بیشتر فضاهای اداری مدرن اعمال می شود و آنها به عنوان یک عامل اصلی پیشگیری برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شناخته می شوند و بنابراین قوانین GDPR را نقض می کنند.

با این حال ، جنبه رعایت نشده از تکالیف باعث شده است که رویکردی بالقوه ضعیف تر نسبت به این سیاست ها وجود داشته باشد ، یا در برخی موارد ، به هیچ وجه قابل پیگیری نیست. برای کسانی که رویکرد آرام تری دارند ، روسای سازمان ها باید مسئولیت های خود در قبال امنیت داده ها را به کارکنان یادآوری کنند و اینکه چرا سیاست های شفاف دفتر پیش از این اثبات شده است. از این گذشته ، انداختن اسناد حساس به سطل زباله هرگز گزینه ای قبل از همه گیری نبوده است و اکنون باید این مورد به فضاهای کاری خانه منتقل شود.

همچنین نگرانی هایی در مورد تجهیزاتی که مردم در خانه به آن دسترسی دارند وجود دارد. به عنوان مثال ، بدون یک راه حل قابل اعتماد برای تقسیم بندی خانه ، امنیت داده ها ناگهان به یک کار دشوارتر تبدیل می شود. بعلاوه ، در چندین توصیه آمده است كه كاركنان شاغل در خانه باید پس از تخفیف قوانین مسدود كردن ، به جای حمل اسناد به دفتر خردكن ، از دور ریختن اسناد خودداری كنند. اگرچه این یک گزینه است ، اما مشکلات اضافی ایجاد می کند ، زیرا امنیت اسناد در معرض از دست دادن تصادفی یا حتی سرقت در کل دوره حمل و نقل است ، بدون ذکر زمان صرف شده در انبار.

بهترین و م mostثرترین راه برای از بین بردن ایمن اسناد ، منبع آن است ، به ویژه در محیط هایی که به طور منظم داده های شخصی بالاتر پردازش می شوند. تنها هنگامی که کارگران خانگی سیاست های میز شفاف خود را همراه با تجهیزات خرد کن مناسب (در سطح امنیتی مناسب) پیاده سازی کنند ، هم فضای دفاتر خانگی و هم دفاتر عادی می توانند از امنیت داده برخوردار شوند. واقع بینانه ، این راه حل ها باید مانند یک چاپگر خانگی معمولی به عنصری اصلی در جابجایی فضاهای اداری در منزل تبدیل شوند.

ذهن پاک کنید

بسیاری از کارگران انگلیسی احتمالاً در آینده ای نزدیک در خانه های خود می مانند تا پس از یک بیماری همه گیر به عنوان کارگران ترکیبی ظاهر شوند. و گرچه محیط کار کنونی برای برخی از افراد ایده آل تر از سایرین است ، یافته های اخیر در مورد رفتار دفتر خانه یک خطر واقعی امنیتی برای سازمان ها محسوب می شود.

با توجه به این نکته ، اکنون بیش از هر زمان دیگری برای رهبران مشاغل ، مدیران دفاتر آنها و کارگران خانگی مهمتر است که سیاست های امنیتی داده ها را در خانه (و همچنین استانداردهای خود را در دفتر کار حفظ کنند) – شروع با استقرار دفتر روشن سیاست های. از این گذشته ، یک میز روشن مساوی با ذهن پاک است.

برای آگاهی از آخرین روندها ، نوآوری ها ، اخبار مربوط به مردم و به روزرسانی های شرکت ها در بازار امنیت جهانی ، لطفاً برای دریافت خبرنامه ما در اینجا ثبت نام کنید.

تماس با رسانه ها

ربکا مورپت ستون فقرات ،
ویرایشگر ، نمونه کارها امنیتی

تلفن: +44 (0) 1622 823 922
ایمیل: editor@securitynewsdesk.com



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *