تلفات نمایشگر DVR یا NVR را برطرف کنید


تلفات نمایشگر DVR یا NVR را برطرف کنید

سلام به همه ، جوایز اینجا را از SCK با یک مقاله و ویدیوی دیگر ببینید. امروز ما به شما کمک می کنیم ضررهای صفحه نمایش را در DVR یا NVR از بین ببرید! اگر بخواهید به خانه یا محل کار خود بروید و سعی کنید به سیستم دوربین مدار بسته خود دسترسی پیدا کنید کاملاً تکان دهنده است که فقط متوجه می شوید به دلیل از بین رفتن نمایشگر ، چنین کاری غیرممکن شده است. داشتن یک مانیتور محلی متصل به ضبط کننده که به درستی کار می کند ابزاری مهم است. در حالی که بسیاری از آنها بیشتر از رایانه ها یا تلفن های هوشمند به ضبط کننده های خود دسترسی دارند ، فقط نمایشگر محلی که رابط واقعی ضبط را نشان می دهد ، به شما امکان دسترسی به هر گزینه و تنظیمات موجود در سیستم شما را می دهد.

بسیاری از اوقات ، تنظیمات اولیه یا کارهای پیچیده یا حتی از بین بردن مشکلات دیگر مانند مشکلات شبکه به بهترین وجه توسط صفحه نمایش محلی انجام می شود. بنابراین مهم است که بدانید چگونه می توانید از بین رفتن نمایشگر بر روی نمایشگر محلی خود را از بین ببرید. ما یک ویدیوی کوتاه داریم که مراحل زیر را مشاهده می کنید ، بنابراین اگر به شما کمک می کنیم ضایعات صفحه نمایش را در DVR یا NVR از بین ببرید ، تماشا کنید و آن را بخوانید. اگر ضبط کننده شما در حالی که ویدیویی ندارید نیز بطور مکرر بوق می زند ، لطفاً به راهنمای ویدیوی دیگر ما مراجعه کنید تا “اگر بوق زدن ضبط کننده من متوقف شود چه باید کرد؟” احتمالاً مشكل مربوط به نمایشگر در مواردی كه بوق / وزوز مكرر تکرار می شود مربوط به علت ایجاد بوق است. اگر سیگنال صوتی وجود ندارد ، بخوانید و تماشا کنید!

https://www.youtube.com/watch؟v=y4v1Y7bEilg

  1. مطمئن شوید DVR / NVR روشن است –
    اولین کاری که باید انجام دهید این است که در واقع ضبط کننده روشن است. قطعی برق ، خاموش شدن تصادفی ، شکسته شدن شاخه ها یا حتی فقط کلیک اشتباه سوئیچ واقعی ممکن است باعث شود که ضبط کننده شما در زمان انتظار روشن نشود. سوئیچ برق ، سیم برق و پریز را بررسی کنید و به طرفداران گوش دهید و به دنبال چراغ هایی باشید که نشان می دهد ضبط روشن است.
  2. مطمئن شوید که مانیتور روشن است –
    در صورت خاموش بودن مشاهده یک تصویر بر روی مانیتور دشوار است … دقیقاً مانند خود ضبط کننده ، مطمئن شوید که مانیتور کاملاً به دو انتهای سیم برق (انتهای مانیتور و پریز) متصل است. همچنین اطمینان حاصل کنید که کلید روشن بودن مانیتور شما تست شده است و به دنبال نشانه هایی از LED های نشانگر برق باشید.
  3. ورودی ها را بررسی کنید –
    بسیاری از مانیتورها بیش از یک ورودی دارند و حتی برخی از ضبط کننده ها بیش از یک مانیتور دارند. اگر از HDMI استفاده می کنید مطمئن شوید که کابل شما به پورت صحیح وصل شده است. تنظیمات موجود در ضبط با پورت های 2x HDMI روی آنها به صورت پیش فرض روی 1 یا 2 تنظیم می شوند. مبادله درگاه ها را امتحان کنید. اگر این کار نمی کند ، اطمینان حاصل کنید که مانیتور مورد استفاده شما روی ورودی صحیح تنظیم شده است. برای درک تنظیمات ، معمولاً باید به منوی موجود در صفحه نمایشگر خود بروید ، به راهنمای نظارت بر نحوه انجام این کار مراجعه کنید.
  4. شروع مجدد ضبط –
    اگر همه راه های دیگر از کار افتاد ، یک روغن خوب را امتحان کنید “آن را خاموش و دوباره روشن کنید.” ضبط کننده ممکن است به دلیل ضرب و شتم بیش از حد یخ زده باشد یا با خطایی روبرو شود. غالباً با شروع مجدد چنین مشکلی حل می شود و ارزش امتحان کردن را دارد!
  5. مانیتور و کابل خود را برای عملکرد رایانه تست کنید –
    کابل مانیتورهای شما ممکن است درست مانند مانیتور درست کار نکند. با استفاده از دستگاهی که می دانید صفحه نمایشی شبیه کامپیوتر دریافت می کند ، مانیتور را به آن رایانه متصل کنید و ببینید آیا ویدیویی روی آن وجود دارد یا خیر. اگر مانیتور و کابل را به کامپیوتر وصل کنید و فیلم بگیرید ، هر دو خوب هستند و می توانید به مرحله شش بروید. اگر اتفاقی نیفتاد ، کابل را تعویض کنید. اگر هنوز چیزی وجود ندارد ، احتمالاً مانیتور خراب دارید و وقت آن است که آن را تعویض کنید.
  6. تنظیمات وضوح رابط وب را بررسی کنید –
    اگر نمایشگر شما خوب است و هنوز چیزی به دستتان نمی رسد ، ممکن است تنظیمات وضوح ضبط کننده برای نمایشگر خیلی زیاد باشد ، بنابراین چیزی را نشان نمی دهد. با استفاده از رایانه در همان شبکه ضبط کننده ، از اینترنت اکسپلورر به آدرس IP آن وارد شوید و به رابط های وب آن وارد شوید. وارد تنظیمات نمایشگر شوید و وضوح تصویر را پایین بیاورید تا ببینید آیا صفحه نمایش برمی گردد. در حالی که در این تنظیمات هستید ، بارگیری کنید که ضبط کننده انتظار دارد صفحه نمایش روشن شود.
  7. تماس با پشتیبانی فنی –
    اگر همه موارد دیگر به شکست منجر شود ، تیم پشتیبانی فنی شگفت انگیز ما از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر EST در دسترس است. ممکن است یک مشکل واقعی در ضبط کننده وجود داشته باشد یا گامی باشد که در روند عیب یابی نادیده گرفته شده است. بعضی اوقات فقط تماشای یک مجموعه چشم باتجربه می تواند دنیا را تغییر دهد و تیم فنی ما واقعاً چیزهای خود را می داند!

بنابراین این امر آن را برای عیب یابی نمایشگر DVR یا NVR پوشش می دهد. برای پشتیبانی فنی یا س questionsالات دیگر ، لطفا با شماره تلفن 561-288-5258 تماس بگیرید.

رسانه های مرتبط: وضوح چیست و چرا مهم است؟
ما را در فیسبوک پیدا کنید توییتر | یوتیوب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *